Bouwen aan een succesvolle toekomst
portfolio management
Het portfolio van Attema is breed maar overzichtelijk weergegeven in een analoge catalogus.  
Er wordt geen strategie gevoerd rondom het portfolio. Dit zie je terug in het portfolio waar producten in staan die vrijwel niet meer verkocht worden en aan het eind van de PLC zijn. Maar ook in het model van Ansoff, de BCG matrix en in de invulling van de marketing mix is dit terug te zien.
Product vernieuwing komt binnen door aanvragen vanuit de markt.
Ik heb d.m.v. strategievoering rondom het portfolio hollewanddozen een andere kijk op portfolio management doorgevoerd. Dit heeft teweeg gebracht dat de organisatie die sales gedreven was, meer marketing gedreven is gaan acteren. 
nieuw product in bestaande markt
'brandwerende doorvoer'  
Een strategisch inkoop product voor een completer portfolio.
Klik op onderstaande afbeelding voor overige productinformatie. 
nieuw product in bestaande markt
'Perilex hollewanddoos'
Een strategisch product dat is ontwikkeld om een completer portfolio.
Klik op onderstaande afbeelding voor overige productinformatie
bestaand product in bestaande markt
'diverse type hollewanddoos in brandwerende uitvoering'
Een strategisch product dat is ontwikkeld om aan wetgeving te kunnen voldoen en voor een completer portfolio.
bestaand product in bestaande markt
'product beter toepasbaar maken voor België'
Een product dat wordt verkocht in BE en NL maar niet voldoet aan de werkwijze in BE.